Hogyan kell csajozni?

 2010.12.01. 11:08

Hogyan kell csajozni?

 

A csajozás a férfiak életének egy olyan része, amivel elég sokan nehézségekkel küzdenek. Talán Te is. Régen, ha egy barátommal lementem egy szórakozóhelyre és láttam, hogy megőrülnek érte a nők akkor mindig megkérdeztem: Te, hogyan csinálod? Hogyan kell csajozni? Erre a kérdésre többnyire azt a választ kaptam, hogy hát csak menj oda és csináld. Ettől persze nem lettem okosabb, mindezek mellett még idegesített is, hogy nekem nem megy a csajozás, és nem kaptam tőle értelmes választ.

 

Vannak a természetes tehetségek, és vannak az olyanok, akiknek ezt meg kell tanulni. Mert a csajozás igenis tanulható. Mostanában, ha megkérdezik tőlem, hogy hogyan kell csajozni akkor azt mondom:

 

A legfontosabb, hogy Te mit gondolsz magadról. Ha te azt érzed, hogy nem kellesz a nőknek, mert nem vagy elég szép, vagy okos vagy ügyes, gazdag, kigyúrt, stb.. akkor először a személyiségeden kell változtatnod. A továbbiakban pedig éppen erről lesz szó.

 

Kezdetekben el kell játszanod azt, hogy te magabiztos és domináns férfi vagy. Lesz, hogy sikerülni fog, és lesz, hogy elbuksz, de minnél többet csinálod, annál hitelesebben fogod tudni előadni. Egy idő után eljutsz oda, hogy remek előadóvá válsz és a nők sokkal jobban fognak reagálni rád, mint korábban.

 

Ez elkezdi aztán megnövelni az önbizalmadat, és elhiszed, hogy tényleg magabiztos ember vagy. Egy nagyon régi mondás így szól: Azzá válsz, amit csinálsz. Ha Te a magabiztos ember szerepét játszod el, egy idő után, tényleg magabiztos személlyé fogsz válni.

 

Rengeteg olyan alkalom volt, hogy amikor elmentem a régi barátaimmal szórakozni, mindig egy bizonyos srác szerezte meg a nőket. Az ok pedig roppant egyszerű volt. Ő volt a falkánkon belül a vezető személy. Valójában halvány lila gőze nem volt arról, hogyan kell csajozni.

 

Mi akkor a megoldás?

 

Mit kell tenned ahhoz, hogy sokkal, de sokkal sikeresebb legyél a nőknél, mint eddig?

 

Észrevetted már azt, hogy túl nagy érdeklődést mutatsz egy nő felé, akkor automatikusan megkapod a „bocs, de van barátom” feliratú stop táblát? Ugye ez már Neked is feltűnt?

 

Mire gondolsz, miért van ez így?

 

Az ok sokkal banálisabb és egyszerűbb mint az gondolnád.


Egy olyan férfi, aki sikeres a nőknél, az nem mászik rá senkire, hanem elvan a saját világában. Hogy ennél is érthetőbben mondjam, képzeld el mondjuk, hogy egy Antonio Banderas megpróbál rámászni egy nőre. Ugye elég nehéz?

 

Antonio Banderas nincs rászorulva egyetlen egy nőre sem, ő megteheti, hogy szinte le…. őket, hiszen így is - úgy is annyi nő kepeszt utána, hogy nem is tudja őket hova rakni. Ezzel most nem azt akarom mondani, hogy Neked is hírességgé kell ahhoz válnod, hogy csinos és értelmes barátnőt szerezz, hanem inkább csak azt, hogy ne akard a nőt minden áron meghódítani.

 

Ha minden áron fel akarsz szedni egy nőt, akkor beindul benne egy automatikus elhárító folyamat, ami így szól: Fuhh… itt ez a pasi, és totál rám mászik. Miért? Elképzelhető, hogy annyira ki van éhezve, hogy nem talál magának barátnőt? Valószínűleg én vagyok az utolsó lehetősége a női nemmel kapcsolatban. Ilyen pasi nekem nem kell. Nem érdekel, hogy jól néz ki, vagy sikeres, esetleg gazdag.  Fuj…

 

Folytatás következik...

 

Ha többet szeretnél erről olvasni, látogass el ide:

baratnoszerzes.hu/

Címkék: ismerkedés kell hogyan csajozás csajozni

süti beállítások módosítása